Školící prezentace pro partnerské kurýry
Při přihlášení do aplikace Bolt Courier si prosím vždy vyberte správný druh dopravní prostředku, pro co nejefektivnější doručení.
Kvůli ochraně osobních dat zákazníka vždy doručujte sami.
Ke všem zákazníkům a zaměstnancům restaurací se chovejte s respektem.
Každou objednávku, kterou v aplikaci potvrdíte, doručte. V případě potřeby co nejdříve využijte funkce odebrání objednávky.
Při vyzvednutí objednávky se prokažte jménem zákazníka/číslem objednávky. Počkejte, dokud vám objednávku nevydá obsluha restaurace.
Po celou dobu doručování mějte jídlo v řádně uzavřené termotašce.
Dbejte na dodržování základních hygienických pravidel a udržujte svoji tašku čistou.
Objednávku vždy doručte dle pokynů zákazníka, které naleznete v aplikaci. Jako například výnos do patra nebo konkrétní místo doručení, ušetříte si tak čas.
Během aktivní objednávky nedoručujte pro jinou platformu.
Kontaktovat zákazníka můžete jen během aktivní objednávky, nikdy po doručení objednávky. V případě jakéhokoliv problému vyžadujícího kontakt se zákazníkem po doručení vždy kontaktujte podporu.
Při problému s aktivní objednávkou prosím kontaktujte podporu pomocí červeného trojúhelníku a vyžádejte si zpětné zavolání. Neurgentní problémy prosím řešte pomocí chatu s podporou.
Pro zvýšení vašich výdělků a zlepšení zákaznické zkušenosti doporučujeme přijmout co nejvíce nabídnutých objednávek.
Užitečná doporučení
Používejte externí nabíječku - powerbanka
Aplikace a navigace spotřebují více baterie než při běžném používání
Prostudujte si podrobně aplikaci, ať víte, na co v případě potřeby kliknout.
Mějte pozitivní přístup k restauracím, zákazníkům i dalším kurýrům.
Nepovolené chování
Toto je zakázané!
Pít alkohol nebo kouřit v oblečení nebo s taškou Bolt Food.
Jezdit nepovolenou rychlostí nebo jinak porušovat pravidla provozu a předpisy.
Dotýkat se nebo otevírat jídlo (neotevírejte tašky od restaurací).
Nikdy nepokládejte vaší tašku na zem, především ne v restauraci nebo když čekáte na objednávky!
Doručovat s další osobou.Tipy k rozvozu objednávekCo dělat když není možné se spojit se zákazníkem nebo není na adrese doručení?💡 Prosíme, důkladně si přečtete následující informace, abyste tak zajistili plynulé vyřešení případného problému a urychlili tak doručování dalších objednávek.
V případě, že se vám u bezhotovostní objednávky nepodaří spojit se zákazníkem, postupujte následovně:
Zazvoňte/zaklepejte na dveře budovy, kterou zákazník uvedl v adrese pro doručení
V případě, že se nedočkáte odpovědi, postupujte následovně:
Zavolejte zákazníkovi alespoň 3x během 5 minut a informujte ho o svém příjezdu.
Pokud zákazník i nadále nereaguje, postupujte následovně:
Vyfoťte objednávku s viditelným číslem bytu/domu a ujistěte se, že fotografie zachycuje objednávku a číslo bytu zákazníka nebo jakékoliv jiné viditelné označení.
Pořiďte snímek obrazovky hovorů uskutečněných zákazníkovi.
Zašlete fotografii objednávky a snímek obrazovky hovorů na zákaznickou podporu se zprávou, že zákazník nereaguje.
❗ Nezastižení zákazníka – Jak postupovat s objednávkou💡 Hotovostní platba za objednávku nebo objednávka obsahující alkohol/věkově omezené produkty:Pokud se vám nepodaří spojit se zákazníkem a již jste odeslali fotografie na zákaznickou podporu, objednávku v žádném případě nenechávejte na místě doručení. V takovém případě ji prosím pečlivě zlikvidujte.💡 Bezhotovostní platba za objednávku a objednávka neobsahuje alkohol/věkově omezené produkty:Pokud se vám nepodaří spojit se zákazníkem a již jste odeslali fotografie na zákaznickou podporu, můžete objednávkunechat u dveří zákazníka nebo na místě, které uvedl v poznámce v aplikaci.Poznámka: Všechna tato opatření zajistí, že v případě stížnosti zákazníka o nedoručení objednávky budeme mít dostatek důkazů o tom, že jste se o doručení objednávky snažili všemi možnými kroky a nedošlo tak k neoprávněnému stržení hodnoty objednávky z vašich výdělků. Věříme, že tyto kroky zajistí plynulejší řešení případných problémů a rychlejší doručování objednávek...
Obecné nařízení o ochraně osobních údajů / GDPR ⚠️Porušení dále uvedených zásad představuje vážné porušení smluvních podmínek a může vést k okamžitému ukončení spolupráce. Je naprosto klíčové, aby nedošlo k žádnému z následujících incidentů:
Nepředávejte ani nesdílejte svou přístupovou aplikaci s nikým dalším, ani s přáteli či známými.
Nevyhledávejte ani nekontaktujte zákazníky prostřednictvím sociálních sítí.
Nepokoušejte se o navázání osobního kontaktu se zákazníky ani s personálem restaurací (pozvání na schůzku, kontaktování po doručení apod.).
Nikdy nevstupujte do bytu zákazníka bez jeho výslovného souhlasu.
Nikdy nezneužívejte informace o zákaznících pro jiné účely než pro doručení objednávky.
Respektujte soukromí zákazníků a neposkytujte jejich osobní údaje nikomu jinému.
Nedoručujte objednávky v doprovodu třetích osob, ani pokud s vámi jen jezdí ve vašem dopravním prostředku.
Aplikace Bolt Courier
Krok 1
Stáhněte si Bolt Courier aplikaci přes App Store nebo Play Store.
Aplikace je dostupná i v českém jazyce.
Přihlaste se pomocí telefonního čísla, které jste zadali při registraci.
Vaše heslo vám přijde SMS zprávou.
Po aktivaci aplikace jste offline a zatím nemůžete přijímat objednávky.
Krok 2
Pokud jste připraveni doručovat objednávky, stiskněte tlačítko "Go Online".
Krok 3
Vyberte si způsob dopravy. Pro efektivní doručování objednávek je důležité, abyste si zvolili správný dopravní prostředek.
Projděte si svůj kontrolní seznam.
Pokud je vše v pořádku, stiskněte tlačítko "Confirm".
Krok 4
Pokud se na dolní straně vaší obrazovky zobrazuje nápis "Čekání na objednávky/Looking for action", znamená to, že jste v aktivním režimu. V tomto režimu můžete přijímat objednávky.
Pokud momentálně nechcete přijímat objednávky, přejděte do menu (3 čárky v pravém dolním rohu) a stiskněte "Odpojit se/ Go offline".
Hlavní menu
💶 All deliveries/ Všechna doručení - zde najdete seznam objednávek, které jste doručili a také současný zůstatek.
⚡️ Earnings/ Výdělky - zde naleznete výdělkovou strukturu ve vašem městě.
🏷️ Campaigns / Kampaně – zde najdete aktuální nabídky kampaní a bonusů. Kampaně se obvykle zpracovávají v pátek. Pokud zahrnují pátek, sobotu nebo neděli, jejich zaúčtování proběhne až následující pátek. Výdělky pak bude zaslány v pondělí po tomto pátku.
✉️ Inbox/ Inbox - důležité zprávy od Bolt Food.
📈 Performance/ Aktivita - v této záložce můžete vidět svou míru přijetí, počet doručených objednávek a ujeté kilometry.
👤 Profile/ Profil - zde se můžete odhlásit a změnit způsob doručení.
⚙️ Settings/ Nastavení aplikace - základní nastavení aplikace, která můžete upravit podle svých preferencí.
❓ Help/ Pomoc - možnost kontaktování podpory a základní informace.
💚 Get your benefits/ Získejte výhody - informace o benefitech pro partnerské kurýry Bolt Food
ℹ️ About/ Info - informace o aplikaci a její aktuální verzi.
- 🚙 Proces doručování
- Přijetí objednávky
- Když vám přijde objednávka, na obrazovce uvidíte následující informace:
- - Poloha provozovny
- - Přibližná poloha zákazníka
- - Vaše poloha
- - Čas vyzvednutí
- - Odhadovaný výdělek za objednávku
- - Celkový čas doručení
- Na přijetí objednávky máte 30 sekund, poté bude nabídnuta dalšímu kurýrovi. Před přijetím si zkontrolujte, zda stihnete dorazit do provozovny včas.
- Po přijetí objednávky se zavazujete ji doručit.
- 📌 Pokud restaurace nestihne připravit objednávku do uvedeného času vyzvednutí a čekáte v restauraci více než 15 minut, bude vám připočtena kompenzace za čekání ve výši 25 Kč. Poté za každou minutu 1,67 Kč.
- Cesta do provozovny
- Dávejte si pozor, abyste dorazili do provozovny včas.
- Když dorazíte do provozovny, stiskněte "⌃" v levém dolním rohu.
- Vyzvednutí objednávky
- Po příchodu do restaurace ukažte telefon s aktivní objednávkou pracovníkovi restaurace. Pokud neprokážete, že jste přišli vyzvednout konkrétní objednávku, pracovník provozovny vám ji nemusí vydat.
- 👉🏻 Počkejte na pracovníky provozovny, dokud vám nevydají objednávku. Vždy si zkontrolujte, zda vám byla vydána správná objednávka.
- Když vám restaurace vydá objednávku, vložte ji do thermotašky a ujistěte se, že je taška správně zavřená. Následně označte políčko "Vyzvednout objednávku/ Pick up the order" a klikněte na "Začít s doručením/ Start delivery".
- ❗️ Tašku nikdy nepokládejte na stůl v restauraci, pokud k tomu není určený.
- Cesta k zákazníkovi
- Snažte se vydat co nejrychlejší trasou. Během cesty nevyřizujte nic jiného kromě vaší aktivní objednávky.
- 📌 Dejte pozor na tašku, ve které je objednávka. Během cesty by neměla být nakloněná, aby se předešlo poškození objednávky.
- Doručení objednávky
- Když dorazíte na adresu, zkontrolujte poznámky od zákazníka, informujte zákazníka, že jste na místě a stiskněte tlačítko "Arrived".
- Zákazníka kontaktujete kliknutím na ikonku telefonu 📞 v horní části obrazovky.
- Objednávku je vždy nutné doručit dle pokynů zákazníka - to může znamenat i dovnitř bytového domu nebo do patra.
- Zákazníka pozdravte a zeptejte se na jméno, abyste se ujistili, že objednávku doručujete správné osobě. Vždy buďte uctiví a vstřícní.
- Pokud si zákazník přeje, abyste zanechali jídlo na recepci, po doručení informujte zákazníka, že objednávka je připravena k vyzvednutí.
- Po doručení objednávky zaškrtněte políčko "Deliver order".
- Další funkcí je možnost odebrat si objednávku přímo v aplikaci, bez nutnosti kontaktování zákaznické podpory.
- Tato funkce je určena pro mimořádné situace, a proto vás žádáme, abyste ji používali pouze v případech, kdy máte vážné důvody, proč nemůžete doručit objednávku, kterou jste přijali. V aktivní objednávce klikněte na "Pomoc/ Get help", zde je možné objednávku odebrat
- Odebrat objednávku je možné pouze před jejím vyzvednutím.
- Gratulujeme, doručili jste objednávku!
- Výdělek bude připsán na váš kurýrský účet.
- 💡 Nezapomeňte, že zákazník dává spropitné kurýrovi už při zadávání objednávky. Právě proto může zákaznická zkušenost ovlivnit vaše budoucí výdělky. 💸
- Spropitné bude připsáno k výdělkům se zpožděním.
- Příchod do provozovny
- Do provozovny musíte přijít se svou termo taškou.
- Když dorazíte do provozovny, stiskněte tlačítko "Na místě/ Arrived".Následně potvrďte, že se v provozovně opravdu nacházíte.
- Nezapomeňte si přečíst poznámku provozovny a řídit se jí při vyzvedávání objednávky.
- ❗️ Nepotvrzujte příchod do restaurace přes tlačítko "Na místě/ Arrived" pokud ještě v restauraci nejste - ztrácíte tím nárok na kompenzaci za čekání.
- Kurýrské vybavení
- Bolt Food termotašku si můžete zakoupit prostřednictvím e-shopu našeho autorizovaného partnera.
- E-SHOP
- V případě jakéhokoliv dotazu ohledně vybavení objednaného přes e-shop, prosím kontaktujte přímo podporu e-shopu. https://cz.boltfoodgear.com/cz</p>
- Zde jsou stránky na školící materál od Boltu
- https://www.docdroid.net/50zwiDI/bolt-courier-skolici-materialy-pdf#page=10%3Cbr%3E<br>
Parkovací karta Bolt Food
Parkovací karta je určená pro partnerské kurýry využívající automobil k doručování.
Kartu lze využít pro situace kdy je třeba zastavit mimo vyznačená parkovací místa. Prosíme kartu si vytiskněte, napište na ni své telefonní číslo a dejte si ji za přední okno.
Odkaz